اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زندگی  /  اقتصاد خانواده

فارس من| چرا با حجاب‌ها را جریمه می‌کنید؟

این روزها بانوان چادری که هر کدامشان تبلور یک جهاد تبیین در جامعه هستند، شاهد گرانی بیش از حد ملزومات حجاب هستند، این سؤال به ذهن متبادر می‌شود که آیا «باحجاب‌ها» قرار است جریمه شوند؟

فارس من| چرا با حجاب‌ها را جریمه می‌کنید؟

گروه زندگی: این روزها همچنان بحث تولید پوشاک اسلامی داغ است و مخاطبان فارس من به طرق مختلف خواسته‌شان را برای تأمین پوشاک اسلامی به ثبت می‌رساند، می‌خواهد گرانی ملزومات حجاب باشد یا نبود پوشاک اسلامی در شأن بانوی ایرانی، هر کدام از زوایای مختلفی به این موضوع نگاه کرده‌اند، مانند «امیرحسین مهرور» جوان دهه هشتادی که دغدغه‌اش را با این عنوان «هزینه مالی محجبه بودن را کم کنید» در سامانه فارس من ثبت کرده است.

وجود مراکز فروش لوازم حجاب با قیمت‌‌های سر به فلک کشیده!

او که دارای خانواده مذهبی است، درباره ثبت این پویش به خبرگزاری فارس می‌گوید: قیمت ملزومات حجاب سر به فلک کشیده است. در حالی که هر کدام از  بانوان چادری ما در این روزها یک مُبلغ جهاد تببین در بحث عفاف و حجاب هستند و ما باید از آن‌ها حمایت همه جانبه داشته باشیم. هفته عفاف و حجاب در تیرماه برگزار شد، اما باید این سؤال را از مسؤولان پرسید که برای حمایت و ترویج عفاف و حجاب در کشور چه اقداماتی انجام داده‌اند؟


«امیرحسین مهرور»؛ ثبت‌کننده پویش

مهرور ادامه می‌دهد: آیا مسؤولان از درددل بانوان چادری که همیشه در صحنه بودند و از پیشتازان در میدان دفاع از عفاف و حجاب هستند، خبر دارند؟ نکته جالب اینکه در کشور تنها چند مرکز فروش لوازم حجاب آن هم با قیمت‌‌های سر به فلک کشیده فعال است. در مقابل مراکز فروش لباس‌های بی‌حجاب و خلاف عفت عمومی سرتاسر کشور را فرا گرفته و تمام چهره شهر از مانکن‌های عریان و با پوشش‌های خلاف عفت عمومی پر شده است.

هزینه مالی محجبه بودن در کشور را کاهش دهید

او می‌افزاید: متولیان امر برای حمایت از مدافعان حریم عفاف و حجاب بهتر است هزینه مالی محجبه بودن در کشور را کاهش دهند، همچنین از طراحی، تولید و توزیع البسه نامناسب جلوگیری کنند. در کنار این مسائل به  وزارت صمت فشار آورده شود تا برای پایین آوردن قیمت تمام شده ملزومات حجاب کاری انجام دهد تا بیش از این بانوان متدین ما اذیت و جریمه نشوند. با این وجود از جمع‌آوری البسه مغایر با پوشش اسلامی ایرانی غافل نشوند که این وظیفه هم بر دوش پلیس اماکن است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول